Alla inlägg den 7 april 2018

Av Amanda Wiklund - 7 april 2018 12:45

Hej alla läsare! Hur mår ni? 

Jag själv har ont i huvudet, nacken, och benen idag och känner mig jätte tung i kroppen. orkar knappt bära mig själv.

Denna vecka har varit sjukt jobbig och sorglig! 

Jag fyllde år i tisdags, inget sorgligt med det direkt utan mest tråkigt..

I torsdags kom jag till jobbet och då sa dom att en person skulle sluta. Jag blev sjukt ledsen.. och chockad!!!

och igår fredag var det hennes sista dag....Hon slutar och en annan ny person börjar..

Hade kraftiga kramper igår, kunde knappt gå så fick använda kryckor.

efter jobbet så promenerade jag från örnsberg till axelsberg, sen gick jag till Eolshälls 4H-gård och hälsade på. Fick hjälpa till lite med djuren och annat, sen blev jag skjutsad hem. 

 

Om en liten stund ska jag till studion och spela in en av mina låtar

Sen ska jag ta det lugnt!

 

vi ses

 

Ha det så bra

 

   Hejdå!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards