Direktlänk till inlägg 22 mars 2018

Ny blogg

Av Amanda Wiklund - 22 mars 2018 20:00

Hej och varmt välkomna till min nya blogg. På den här bloggen kommer ni att få läsa och se allt möjligt!     

Kommer vara allt från Q&A, olika challange, testar saker, laga mat, baka, olika quiz och massa äventyr.

 

Vem är jag? 

Jag är väl en ganska vanlig tjej som brinner för teater och musik. 

Har spelat teater rätt länge och har även sjungit i några år     

Vet inte riktigt när jag började sjunga men jag vet iaf att jag sjungit mycket i duschen och så..

Men vem gör inte det liksom?!   HAHAHA!

Jag har börjat sjunga ännu mer nu sen morfar dog..     Han betydde så sjukt mycket för mig

och jag älskade honom så sjukt j*vla mycket....     

 

Jag kan skriva mer om teatern och musiken i ett annat inlägg!!

 

Ha det så bra så länge!

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda Wiklund - 7 april 2018 12:45

Hej alla läsare! Hur mår ni?  Jag själv har ont i huvudet, nacken, och benen idag och känner mig jätte tung i kroppen. orkar knappt bära mig själv. Denna vecka har varit sjukt jobbig och sorglig!  Jag fyllde år i tisdags, inget sorgligt med det...

Av Amanda Wiklund - 30 mars 2018 16:15


  Hej och Glad Påsk på er 🐥🐓🐣🐔 Igår så slutade jag tidigare från jobbet eftersom  jag skulle åka hem till mamma❤️ Jag gick kl 13 från jobbet och var framme hos mamma ungefär en timme senare!  N...

Av Amanda Wiklund - 26 mars 2018 13:30

Som jag skrev i första inlägget så sjunger jag mycket och skådespelar! Jag är rätt osäker när jag började sjungna  men jag tror faktiskt jag sjungit i några år    Det här med teatern har varit lite till och från. När jag gick på dagis så var jag ...

Av Amanda Wiklund - 26 mars 2018 12:20

Hej! Hur mår ni? Jag själv mår jätte bra iaf även om jag är lite dålig i magen. Igår var jag på en kurs inom ett musikproduktions program som heter Logic x och finns på mac datorer. Kursen var 3 timmarnar låg och så hade vi 20 minuters paus. Efter ku...

Av Amanda Wiklund - 24 mars 2018 09:00

Hej och Godmorgon på er! Hur är läget ?    Jag själv mår bra iaf men är jätte trött. Vill sova en stund till men är rädd att jag inte kommer höra mitt alarm...  Idag ska jag fika med min moster/gudmor, och min mosmostrar! Vad är mosmos undrar kan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards