Alla inlägg den 24 mars 2018

Av Amanda Wiklund - 24 mars 2018 09:00

Hej och Godmorgon på er! Hur är läget ?   

Jag själv mår bra iaf men är jätte trött. Vill sova en stund till men är rädd att jag inte kommer höra mitt alarm... 

Idag ska jag fika med min moster/gudmor, och min mosmostrar! Vad är mosmos undrar kanske ni?

När jag var liten så började min mormors ena syster kalla henne och hennes syster för mosmos! Haha ingen förstår vad det betyder. Kanske lika bra?! Haha :P

Men iaf. Ska fika med min moster/gudmor och min mormors systrar! Mormors ena syster fyllde år i tisdags så jag var där och lämnade lite blommor! Och idag ska vi dit och fika lite, kanske blir mat också. Vi får se. Jag tänkte åka tåg dit och sen promenera hem.  Åh jag är så himla trött! Hoppas jag inte somnar när jag är där. 

Vad gör ni? Och vad ska ni göra i helgen?

Idag ska jag fika som jag sagt nu några gånger och imorgon ska jag på en kurs på ett ställe på stadsteatern. Det ska bli jätte kul att gå på kursen imorgon. Det är ett musikproduktions kurs typ! Men kan berätta mer om det imorgon.   


Ska vila en stund... hörs kanske senare idag eller imorgon!


Hoppas ni får en fin dag!


Hej så länge

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards